Home staging to profesjonalne przygotowanie nieruchomości do sprzedaży lub wynajmu, mające wpływ na zwiększenie ich wartości i przyśpieszenie momentu sprzedaży mieszkania czy domu.
bag_syh

„Kiedy wystawiamy na Allegro jakieś niepotrzebne domowe sprzęty, wiadomo, co robić. Trzeba je dobrze wyczyścić i zrobić dobrej jakości zdjęcia. Podobnie jest ze sprzedażą samochodu. Usuwamy wszelkie drobne usterki i otarcia, oddajemy do profesjonalnego czyszczenia i auto od razu zyskuje parę lat młodości, przynajmniej wizualnie. Ze sprzedażą mieszkań jest znacznie więcej dylematów.”

– napisał o home stagingu Filip Kowalik w artykule „Mieszkaniowe rewolucje” w czasopiśmie „Pierwszy milion”.

W Stage-It-Up nie mamy żadnych dylematów.

Jeżeli chcemy mieszkanie czy dom sprzedać szybko i zyskownie, to powinniśmy je profesjonalnie przygotować do sprzedaży, czyli właśnie przeprowadzić „home staging”.

Dokładnie tak samo, jak pięknie opakowane i zaprezentowane są produkty w supermarkecie, po które chętnie sięgamy, szczególnie, jeżeli znajdują się na półce na wysokości wzroku. A przecież dom, czy mieszkanie, to najprawdopodobniej najdroższa rzecz w życiu, jaką będziemy sprzedawać!

Home staging to nic innego, niż doprowadzenie mieszkania od stanu „do mieszkania” do stanu „do sprzedania”. Na czym zatem dokładnie polega home staging?

Home staging polega na zidentyfikowaniu wszystkich atutów nieruchomości i jej słabych stron, a następnie takie przygotowanie i zaprezentowanie mieszkania lub domu, aby miało szansę spodobać się jak najszerszemu gronu odbiorców, sprzedać się lub wynająć jak najszybciej i przy jak najwyższej cenie.

Łączy w sobie techniki dekoratorskie, marketingowe i prezentacyjne. Czasami wiąże się z wykonaniem drobnych prac remontowych. Przy tym należy pamiętać, że nie chodzi o generalny remont. Home staging powinien być dla sprzedawcy opłacalny, dlatego ważne jest, aby wszystkie zastosowane zabiegi dekoratorskie i marketingowe były wykonane przy nakładzie jak najniższych środków finansowych.

bag_syh Okazuje się, i w tej ocenie pomagają nam statystyki amerykańskie, gdzie home staging funkcjonuje już od lat siedemdziesiątych, że inwestycja rzędu 1-3% wartości nieruchomości potrafi przełożyć się na jej wzrost wartości w oczach kupującego o 10-15%!

bag_fah Nabywcy na ogół nie posiadają wyobraźni i doświadczenia w aranżacji wnętrz i proste do rozwiązania drobne mankamenty urastają do rangi dużych problemów, które mogą nawet całkowicie ich zniechęcić do zakupu. Coraz bardziej zapracowani i coraz bardziej zamożni Polacy oczekują już gotowych rozwiązań i szukają nie tyle mieszkań czy domów, co marzenia o lepszym stylu życia.

bag_lyhHome staging to właśnie usługa, która pobudza wyobraźnię nabywcy i sprawia, że nieruchomość, którą przygotowaliśmy do sprzedaży, staje się w oczach nabywcy bezkonkurencyjna, a kupujący zakochuje się w niej „od pierwszego wejrzenia”!

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Polityka Cookies