Spotkanie sieciowe

bag_syh


SPOTKANIE SIECIOWE

SPOTKANIE SIECIOWE HOME STAGERÓW I MIŁOŚNIKÓW HOME STAGINGU

13 PAŹDZIERNIKA 2017

Tego nie możecie ominąć! Jedyne w swoim rodzaju spotkanie wszystkich polskich home stagerów i jednocześnie Absolwentów szkoleń Stage-It-Up (niegdyś HouseDoctorPolska), które odbędzie się w sali Golden Floor przy ul. Chłodnej 51 w Warszawie.

Spotkanie jest otwarte nie tylko dla Absolwentów naszych szkoleń, ale wszystkich zainteresowanych tematyką i nawiązaniem relacji z naszymi Absolwentami. Networking is key!

A jak zatem prezentuje się agenda naszego spotkania?

Zaczynają Gospodarze spotkania – Trio: Anna Polanowska, Grzegorz Pietrucha oraz Izabella Dębek. Atmosfera spotkania pomoże nadrobić dwa lata zaległości lub stworzyć nowe relacje we wzajemniej komunikacji między nami a Wami oraz między Wami jako Absolwentami naszych szkoleń wzajemnie oraz innymi osobami zainteresowanymi tematyką home satgingu albo zainteresowanych nawiązaniem relacji z home stagerami. Natomiast Goście naszego spotkania pomogą nas wprowadzić  w nowinki w nadchodzącym roku 2018 roku oraz przybliżą nam marketingowo / sprzedażowe trendy.

Akademia Home Stagera” – czyli prezentacja nowych szkoleń, ściśle związanych z home stagingiem, a o które pyta większość absolwentów naszych kursów. Takich jak „Fotografia Wnętrz”, „Zajęcia Artystyczne”, „Szybkie Metamorfozy Wnętrz”, „Wirtualny home staging”, „Podstawy Pośrednictwa dla home stagera” – i więcej o nicj. Podczas tej części będzie mogli także zadań nam na forum nurtujące Was pytania sprzed kilku lat.

O tej części nowej działalności i tym nowym projekcie Stage-It-Up opowiedzą Wam trzy osoby na co dzień zarządzające Stage-It-Up i będący jednocześnie gospodarzami szkolenia: Anna Polanowska, Izabella Dębęk oraz Grzegorz Pietrucha, których specjalnie chyba nie trzeba przedstawiać. Ale aby stało się zadość, oto parę słów o każdym z nas:

13268102_1353254281367734_3740226351251131055_o-550x400-2Jak zapewne wiecie, Ania dołączyła do nas w 2017 jako Dyrektor Kreatywny i Artystyczny i od razu stanęły przed nią dwa trudne zadania – przeprowadzenia jako główny projektant szkolenia „Metamorfoza Żywego Organizmu” – edycja wiosna 2017 oraz unikalnego ze względu na swoją lokalizację – podstawowego szkolenia z home stagingu – w wypożyczalni mebli EFR w Ożarowie Mazowieckim! Jak zapewne wiecie, Anna jest  malarką, projektantką graficzną, projektantką przestrzeni oraz wykładowczynią akademicką. Więcej o Annie i jej roli w Stage-It-Up możecie przeczytać na naszej stronie internetowej http://stage-it-up.pl/faculty/anna-polanowska/. Co najważniejsze jednak, Anna, poza Stage-It-Up, jest zaangażowana w szereg różnych innych projektów,… artystycznych, malarskich, wystawienniczych, home stagingowych i szeregu innych. To czyni z Anny nieocenione źródło inspiracji na coraz to nowe wyzwania, w które home staging ma duże szanse się dobrze wpisywać albo je dopełniać.

Naszym drugim Gospodarzem jest Izabella, która razem z Grzegorzem tworzyła początki Stage-It-Up. Iza jest mistrzynią organizacji i logistyki uwielbia działanie i efekty metamorfozy. Iza w codziennej pracy spotyka się z wieloma stylami, potrafi pracować z każdym z nich w zleceniach home stagingowych jak i przy projektach indywidualnych. Zdecydowana większość Absolwentów szkoleń Stage-It-Up to wychowankowie Izy. Obecnie Izabella poświęca równą część swojego czasu projektowaniu co szkoleniom, dzięki czemu jej sugestie szkoleniowe są zawsze aktualne i na czasie! 😉

Grzegorz PietruchaA Grzegorz, cóż, próbuje spinać wszystko w całość, eksperymentuje z długością swojego zarostu i promuje, prawie jako swoją życiową misję – ideę home stagingu jako antidotum na problemy ze sprzedażą nieatrakcyjnych nieruchomości.

A teraz pora na przedstawienie „creme de la creme” naszego spotkania, w kolejności wystąpienia, Naszych Gości:

  • Adama Polanowskiego
  • Anity Staniaszek
  • oraz Krzysztofa Winnikna.

Adam Polanowski o sobie i o swoim wystąpieniu w ramach naszej Konferencji Stage-It-Up: ….o sobie. „Nie myśl o wartości, myśl o cenie” – czyli co mówi nam rynek nieruchomości.Adam Polanowski

Jako praktykujący pośrednik, rzeczoznawca i doradca rynku nieruchomości, Adam codziennie obraca się w świecie realnych cen, nierealnych czasem wartości i… kosztów wiążących się z posiadaniem nieruchomości. Co dzieje się teraz na rynku? Na co jest największy popyt, a co zalega w ofertach? Czy klienci preferują rynek pierwotny czy wtórny? Jak w tym wszystkim mają odnaleźć się home stagerzy i czy sam home staging wystarczy do skutecznej sprzedaży nieruchomości? Adam zajmuje się nieruchomościami od 25 lat, przechodząc przez praktycznie wszystkie szczeble kariery. Ukończył ścieżki szkoleniowe prowadzące do uzyskania prestiżowych desygnacji zawodowych CCIM i CPM (Certified Commercial Investment Member, Certified Property Manager). Jest członkiem rzeczywistym i honorowym wielu polskich i zagranicznych organizacji zawodowych. Prywatnie mąż swej żony malarki i ojciec dwuletniej Polki Demolki. Większość dnia spędza w fajnych kafejkach dzieląc czas między klawiaturę notebooka, spotkania i oczywiście kawę będącą nieodłącznym katalizatorem nowych projektów.

18192475_1334923863210122_1498982931764322289_oAnita Staniaszek – mamy zaszczyt i przyjemność przedstawić Wam Anitę Staniaszek, sprawującą funkcję Business Development Managera w firmie Express Furniture Rental, która jako pierwsza i na razie jedyna weszła na nowo powstający w Polsce rynek wypożyczalni mebli na potrzeby home stagerów.

Wraz z nami – Stage-It-Up, Anita oraz jej Zespół przygotowuje ofertę skrojoną i dostosowaną na potrzeby home stagerów i dopasowaną do specyfiki naszej profesji. Jak wiecie z naszych szkoleń, temat wypożyczeń mebli nie jest tematem łatwym, dlatego cieszymy się podwójnie. Po pierwsze z tego, że znalazła się w Polsce pierwsza firma, która otwarta jest na skrojenie swojej oferty na potrzeby specyficzne wymogi naszej ciągle rozwijającej się w Polsce i będącej raczej w początkowej fazie rozwoju branży. A po drugie z tego, że Express Furniture Rental zwróciło się do nas – do Stage-It-Up, o pomoc, poradę i propozycję współpracy nad wspólnym przygotowaniem tej oferty.

Dla tych z Was, którzy obejrzeli zdjęciową fotorelację z naszego ostatniego szkolenia poprowadzonego w wypożyczalni to, że Stage-It-Up i EFR nawiązało współpracę pewno nie jest niespodzianką, my natomiast cieszymy się z tego, że EFR jest otwarte na wysłuchanie naszych specyficznych potrzeb tak, aby oferta była realnie kompatybilna z zapotrzebowaniem home stagerów, była atrakcyjna wizualnie i dostępna cenowo dla naszych przyszłych klientów.

O szczegółach oferty oraz o sposobie wyceny i zasadach współpracy opowie Anita osobiście podczas naszego spotkania sieciowego. Mamy nadzieję, że skorzystacie z tej wyjątkowej okazji by osobiście porozmawiać z Anitą podczas naszego zjazdu, zadać jej wszystkie nurtujące Was pytania i podczas sesji networkingowej nawiązać z nią i firmą EFR bezpośrednią relację. Pamiętajcie, że pomimo tego, że magazyn EFR mieści się pod Warszawą, firma obsługuje CAŁĄ POLSKĘ.

Naszym ostatnim gościem, ale z jakże ważną tematyką, będzie pan Krzysztof Winnik. Pan Krzysztof to NEWkadrdoświadczony trener i praktyk marketingu internetowego związany z rynkiem reklamy od 13 lat, specjalizuje się w działaniach marketingowych z wykorzystaniem nowych mediów. Jako partner w agencji reklamowej Faster&Better współpracuje z wiodącymi, międzynarodowymi markami tworząc skuteczne i angażujące kampanie. Jako trener i konsultant – inspiruje uczestników swoich wystąpień do mądrego wykorzystania technologii i pomaga zrozumieć zmiany związane z digitalizacją świata.
Ponadto – jest współtwórcą programu standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ – Digital Marketing Qualification oraz wykładowcą akademickim.

Pan Krzysztof przygotował dla nas naszpikowany home stagingowymi informacjami wykład:

•jak internauci poszukują usług związanych z home stagingiem w Polsce

•które media społecznościowe warto uwzględnić i jak je wykorzystać, by zbudować markę home stagera w Polsce?

•jak zdefiniować właściwych odbiorców, którzy staną się Twoimi klientami i jak się z nimi komunikować w sieci?

•czy strona internetowa jest faktycznie potrzebna w 2017 roku?

•czym jest inbound marketing i dlaczego wykorzystanie wyszukiwarki, mediów społecznościowych i content marketingu jest konieczne, by odnieść sukces w internecie?

•jak zorganizować działania marketingu internetowego krok po kroku i od czego zacząć?

Do występie naszych Gości nastąpi UWIELBIANA PRZEZ NASZYCH ABSOLWENTÓW loteria wizytówkowa, a po niej zarezerwowany jest czas na Networking. Uwaga: Pamiętaj na tę okazję wziąć ze sobą swoją wizytówkę 😉

Po takim czasie należy poplotkować, pogadać o doświadczeniach, omówić nowości na rynku, wymienić się wzajemnie refleksjami oraz omówić zmiany u nas (nowe szkolenia i warsztaty, zmiany dotyczące akredytacji, plany na promocję akredytowanych home stagerów i przekazywania zleceń spływająych do Stage-It-Up Akredytowanym Home Stagerom).

Jesteśmy przekonani, że ta konferncje pozwoli Wam aktywniej wejść na rynek home stagerów i rozwijać swoje kompetencje i umiejętności w obszarach interesujacych Was, ale i przydatnych dla klientów i przez nich docenianych i oczekiwanych, a co za tym idzie, im potrzebnych / niezbędnych. Czyli SPRZEDAWALNYCH.

Poza tym, jak pisaliśmy wyżej, trzeba się spotkać, wypić kawkę, herbatkę, zjeść ciasteczko i zrobić dobry networking. A networking chyba ostatnio najwyżej oceniliście. Czyli NETWORKING, NETWORKING, NETWORKING … 😉

Zamierzamy także, jak poprzednim razem, zaprosić gości zewnętrznych – kontrahentów i współpracowników. Mamy ich coraz więcej więc i jest większa szansa na nawiązanie dobrych relacji.

Data eventu: 13 października 2017, godzina rejestracji: 8:30, przewidywalne zakończenie około 18:00

Miejsce zjazdu: WARSZAWA, Chłodna 51, 00-867, Sala G0lden Floor Tower, w ścisłym Śródmieściu Warszawy.

Lunch jest w formie możliwych do zakupu w rozsądnej cenie kanapek na miejscu.

Jak się zapisać na konferencję?

>>>>>>>>>> W pierwszej kolejności dokonaj stosownej opłaty:

>> Zakup wejściówki dla Absolwentów Stage-It-Up (niegdyś House Doctor): 145 zł

>> Zakup wejściówki dla Kontrahentów oraz innych osób: 165 zł

Na event październikowy trzeba będzie się następnie zarejestrować. Liczymy na liczne przybycie 😉 Choć pamiętajcie, że mamy już ponad 650 Absolwentów, a sala zmieści maksymalnie 100 osób. Decyduje zatem … kolejność zgłoszeń, a właściwie zgłoszeń oraz wpłat, bowiem zgłoszenia nie potwierdzone wpłatą w przeciągu 24 godzin będą automatycznie anulowane przez system.

>>>>>>>>>> W drugiej kolejności dokonaj stosownej rejestracji na konferencję: W poniższym pliku znajdziecie także dodatkowe informacje logistyczne dotyczące parkowania i komunikacji miejskiej.

>> Rejestracja na wydarzenie

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy pod biuro@stage-it-up.pl

Z pozdrowieniami,

Zespół Stage-It-Up

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Polityka Cookies