bag_syh

NASZE USŁUGI

1. KONSULTACJA USTNA

Konsultacja ustna polega na sprawdzeniu, czy nieruchomość jest optymalnie zaprezentowana na potrzeby sprzedaży czy wynajmu i odbywa się w Państwa domu lub mieszkaniu.

Podczas konsultacji ustnej poddamy Państwa nieruchomość analizie funkcjonalnej, estetycznej i technicznej stanu Państwa nieruchomości. Przed przystąpieniem do konsultacji określamy profil typowego nabywcy i na bazie naszego wieloletniego doświadczenia na runku nieruchomości staramy się przewidzieć jakie oczekiwania w stosunku do mieszkania czy domu może mieć taki nabywca. Celem bowiem naszych prac jest takie przygotowanie nieruchomości do sprzedaży, aby spodobała się ona jak najszerszemu gronu potencjalnych nabywców, których określiliśmy jako docelowych.

Analiza funkcjonalna:
– podczas konsultacji zastanowimy się wspólnie, czy Państwa nieruchomość jest właściwie zaprezentowana na potrzeby sprzedaży pod kątem funkcji, czyli czy dostępna przestrzeń w Państwa nieruchomości jest optymalnie wykorzystana i czy każde pomieszczenie jest zaaranżowane zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami klienta docelowego.

Analiza estetyczna:
– podczas konsultacji sprawdzimy, czy zastana kolorystyka nieruchomości jest spójna i harmonijna i odpowiada stylistyce nieruchomości – a zatem – czy ma szansę spodobać się jak najszerszemu gronu odbiorców.

Analiza techniczna:
– podczas wizyty w Państwa nieruchomości zwrócimy uwagę na drobne usterki techniczne, których naprawienie będzie łatwe i nie będzie odciągać uwagi kupujących od walorów Państwa nieruchomości.
Po przeprowadzeniu analizy podzielimy się z Państwem naszymi wnioskami i udzielimy szeregu niskokosztowych porad, które będą miały szansę przedstawić Państwa nieruchomość w jak najlepszym świetle i zdecydowanie podwyższyć jej wartość w oczach nabywców, przy możliwie minimalnych nakładach finansowych.
Po zakończonej konsultacji, w zależności od Państwa ewentualnych dalszych potrzeb, będą mogli Państwo poprosić nas bądż o kolejną wizytę, np. w trakcie samodzielnego wykonywania dalszych prac, poprosić nas o przygotowanie raportu pisemnego – rodzaju „przewodnika” do wykonania prac samodzielnie, bądź o wykonanie prac przez nas „pod klucz”.

Umów się na konsultację telefonicznie pod +48 502 065 266 lub mailowo pod adresem: biuro@stage-it-up.pl. Konsultacja jest odpłata i jej koszt waha się od 350 zł brutto do 500 zł, w zależności od wielkości nieruchomości i odległości od Centrum Warszawy. Działamy na terenie Mazowsza, a pozostałe projekty realizujemy przy współpracy z najlepszymi absolwentami naszych kursów w danym regionie.

2. RAPORT PISEMNY

Raport pisemny jest rodzajem przewodnika i listy kontrolnej zadań do wykonania dla klienta, który czuje się na siłach, aby zarekomendowane podczas ustnej konsultacji zalecenia wdrożyć samodzielnie.

Jest on uszczegółowieniem i skonkretyzowaniem tego, co było wstępnie omówione podczas pierwszego spotkania. Jeżeli mieli Państwo wątpliwości co do tego, czy rekomendowane prace wykonywać samodzielnie czy też zlecić ich wykonanie naszej firmie „pod klucz”, raport pisemny może służyć jako narzędzie, które pomoże podjąć Państwu ostateczną decyzję co do formy dalszej współpracy.

Raport pisemny polega na przedstawieniu analizy mocnych i słabych stron nieruchomości, określeniu i opisaniu stanu faktycznego nieruchomości pod względem funkcjonalności, estetyki i stanu technicznego.

Np. czy właściwie jest dobrana podłoga, oświetlenie, kolory ścian, meble, dekoracje ścienne i inne akcesoria dekoracyjne.
Następnie, wraz z przykładami zdjęciowymi, pomieszczenie po pomieszczeniu, otrzymują Państwo wytyczne i rekomendacje proponowanych zmian, które zmierzają ku temu, by zaprezentować Państwa nieruchomość w jak najlepszym świetle.

Raport pisemny jest dodatkowo opatrzony:

      1. graficzną ilustracją proponowanego schematu kolorystycznego
      2. zdjęciami przykładów rekomendowanych mebli, dodatków i akcesoriów dekoracyjnych
      3. szacunkowym kosztorysem prac do wykonania.

Cena jak i termin wykonania raportu pisemnego jest uzależniona od uzgodnionego z Państwem zakresu. Zachęcamy do kontaktu mailowego pod adresem biuro@stage-it-up.pl lub telefonicznego pod +48 502 065 266.

3. REALIZACJA PRAC HOME STAGING “POD KLUCZ”

Zakres kompleksowej realizacji prac home staging „pod klucz” zależy od stanu, w jakim znajduje się nieruchomość, a najczęściej mamy do czynienia z czterema przypadkami:

        1. nieruchomość „zagracona” nadmiarem przedmiotów, mebli i akcesoriów dekoracyjnych;
        2. nieruchomość „opuszczona”, w której obecnie nikt już nie mieszka i jest bądź pusta bądź częściowo umeblowana pozostawionymi meblami i innymi akcesoriami
        3. nieruchomość nowo-wykończona, ale nieumeblowana i nieudekorowana
        4. nieruchomość „niedokończona”, tzn. wystawiona na sprzedaż przed całkowitym zakończeniem prac wykończeniowych.

Każdy z powyższych przypadków będzie wymagał zastosowania zupełnie innego rodzaju technik marketingowych i w związku z tym zakres naszych prac może być diametralnie różny. Bez względu jednak na stan i charakter nieruchomości, nasza współpraca z klientem zawsze zaczyna się od wstępnej konsultacji, podczas której identyfikujemy obszary problematyczne i mocne strony nieruchomości wymagające zaakcentowania.

Następnie ustalamy koncepcję zmian i listę prac do wykonania oraz szacunkowy budżet.

Kolejnym krokiem jest podpisanie umowy i przygotowanie szczegółowej listy zakupowej. W zależności od rodzaju i wielkości zlecenia, możliwe jest także wykonanie rysunków wykonawczych i wizualizacji fotorealistycznych.

Ostatnim etapem jest wdrożenie rekomendowanych zmian, koordynacja prac ekip podwykonawczych, umeblowanie wnętrza, dekoracja i stylizacja końcowa.

Bezpośrednio po zakończeniu stylizacji końcowej, szczególnie, jeżeli nieruchomość będzie zamieszkana w trakcie jej prezentacji potencjalnym nabywcom bądź najemcom, mocno rekomendujemy wykonanie profesjonalnej sesji zdjęciowej, która także jest częścią naszej oferty.

Cena jak i termin wykonania prac  jest uzależniona od uzgodnionego z Państwem zakresu. Zachęcamy do kontaktu mailowego pod adresem biuro@stage-it-up.pl lub telefonicznego pod +48 502 065 266.

4. PROFESJONALNA SESJA ZDJĘCIOWA

Nawet najpiękniej wykonana stylizacja domu czy mieszkania może prezentować się nieatrakcyjnie na zdjęciach, jeżeli nie jest wykonana przez profesjonalnego fotografa, który specjalizuje się w fotografii wnętrz.

Profesjonalna sesja w wydaniu House_Doctor_Polska to sesja wykonana we współpracy pomiędzy stylistą wnętrza a fotografem, by wiernie i w jak najkorzystniejszym świetle przedstawić wynik prac home stagingowych. Zwracamy jednocześnie uwagę na fakt, że zdjęcia będą następnie wykorzystane do zaprezentowania nieruchomości w portalach internetowych, dlatego zakres i charakter zdjęć wykonujemy tak, by nieruchomość prezentowała się korzystnie nie tylko w rzeczywistości, ale także już na etapie jej oglądania za pośrednictwem internetu.

Cena profesjonalnej sesji zdjęciowej zależy od wielkości nieruchomości, ilości ujęć, ilości pomieszczeń oraz od tego, czy jest to dom czy mieszkanie i waha się od 200 do 800 zł. Istnieje także możliwość wykonania sesji zdjęciowej posesji dronem – cena do indywidualnego ustalenia.

Zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem biuro@stage-it-up.pl lub telefonicznego pod +48 502 065 266.

5. WIRTUALNY HOME STAGING

W określonych przypadkach wirtualny home staging może okazać się najkorzystniejszym i najefektywniejszym cenowo sposobem zaprezentowania potencjału nieruchomości.

Jest to uzasadnione w sytuacji, gdy mieszkanie jest w tak fatalnym takim stanie, że wykonywanie jakichkolwiek prac home stagingowych sprowadzałoby się do konieczności wykonania generalnego remontu, na co może nie być środków, albo może to być niecelowe.

Wówczas dobrym pomysłem może okazać się proponowana przez nas wirtualna aranżacja wnętrza, która stanie się inspiracją dla przyszłego nabywcy, jak można zaaranżować nieatrakcyjne wnętrze w stanie realnym.

Wirtualny home staging w wydaniu House_Doctor_Polska to:

          • wizualizacje fotorealistyczne opracowane przez profesjonalnego grafika komputerowego pod kierunkiem home stagera i zgodnie z tą samą metodologią, wg której przeprowadzamy prace home staginowe w realu – tzn. zaczynamy od zdefiniowania profilu docelowego klienta i aranżację dostosowujemy do jego potrzeb, tak by efekt końcowy był neutralny i elegancki zarazem;
          • bazujemy wyłącznie na elementach realnie występujących na rynku, unikamy stosowania modeli, których przyszły nabywca nie będzie w stanie nabyć realnie w sklepach – by uniknąć potencjalnego efektu rozczarowania klienta, który nie będzie w stanie nabyć tego, co spodoba mu się na wizualizacji.

Obejrzyj przykład, jak można wirtualnie „oczyścić” przestrzeń, usunąć nadmiar zbędnych przedmiotów i przygotować nieruchomość wirtualnie do realnego stagingu:

wirtualnie jpg_1

W celu ustalenia ceny usługi prosimy o kontakt mailowy pod adresem: biuro@stage-it-up.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 502 065 266.

6. PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE GRAFICZNE OFERTY NIERUCHOMOŚCI NA SPRZEDAŻ WRAZ Z OPISEM

W uzasadnionych przypadkach, np., w przypadku nieruchomości o bardzo wysokiej cenie rynkowej, istnieje możliwość przygotowania ogłoszenia w atrakcyjnej oprawie graficznej wraz z opisem.

Jest to ciekawy zabieg marketingowy, który pozwoli wyróżnić i zwrócić uwagę na Państwa nieruchomość!

Dokładny zakres takiego opracowania jest do omówienia indywidualnie.

W zależności od okoliczności i od wariantów, możliwe jest:

        1. wykonanie opisu i sesji fotograficznej samego osiedla lub okolicy
        2. wykonania kolorowych lub trójwymiarowych rzutów nieruchomości, które oprócz zdjęć bardzo pobudzają wyobraźnię potencjalnych nabywców.

W celu ustalenia ceny usługi prosimy o kontakt mailowy pod adresem: biuro@stage-it-up.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 502 065 266.

 

oferta na wynajem Foto_1

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Polityka Cookies